Canada-ny - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Atie Beersen - WaarBenJij.nu Canada-ny - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Atie Beersen - WaarBenJij.nu

Canada-ny

Door: Atie

Blijf op de hoogte en volg Atie

11 September 2017 | Canada, Niagara Falls

Zaterdag 9-9-2017. Peter zat al vroeg te vissen!!! Ja ja het walhalla voor hem hier. De muggen weten Rosanne goed te vinden en Peter die leert Henk vissen!!! Na het ontbijt en de koffie boodschappen gedaan, want Harrie, Fiona en de kinderen zouden hier komen. Bij de supermarkt aangekomen zie ik een rolstoel staan!!! Oeps dit is mijn kans om eens niet te lopen. Ik ga in de rolstoel zitten en Corrie en Peter hebben mij om beurten door de supermarkt gereden. Ja en dan zie je wat lekkers en kunt dan alleen maar aan Corrie vragen wil je dit even voor me pakken? Want opstaan uit de rolstoel kan nu niet toch???nou je kijkt je ogen uit in de supermarkt. Kilootje gehakt 17 euro!!! Bak kant en klare salade 14 euro!!!! Peter wilde graag een schepnet hebben voor het vissen en haakjes. Samen met Rosanne in de supermarkt op onderzoek uit. Ze waren weg en ze bleven weg!!!! Maar na een 20 minuten later kwamen ze er toch aan met het schepnet en de haakjes. Eerst een flinke discussie onder ons vijven, want Peter wilde dit toch zelf betalen!! Nou en wij wilden dat dit gewoon door de helft gaat. Eindelijk Peter en Corrie overtuigd en op naar de kassa. Afgerekend en ik moest natuurlijk bij de uitgang uit de rolstoel. Viel dat even tegen dat ik weer moest lopen!!!!! Hup boodschappen in de auto en karren maar op HUUS op AON. Boodschappen uitgepakt Peter vissen en de rest in de ZON zitten. Daar kwam de familie Veening. Eerst thee en koffie gedronken en Madeline en Amelie leren vissen. Nu die waren de hele middag onder de pannen. Wat vonden ze dat mooi en ze vingen me een vis!!!Madeline durfde zelfs de wormen er zelf aan te doen. Brrrrr. Toen gingen Peter en Rosanne weg........ In ene hoorde we gillen!!!Mamaaaaaaaa, iedereen schrok zich een hoedje. We vliegen allemaal naar de kant waar het gegil vandaan kwam en daar liggen Peter en Rosanne in het water...... Ohhhhhh de kano was omgekieperd. Ja en wat doe je dan als omstanders???? Lachen natuurlijk. Ik wilde wel filmen maar plaste bijna in mijn broek van het lachen. Op het droge gehaald en maar douchen en droge kleren aan. Meteen de kleren in de was want Peter had de wier aan zijn broek hangen!!!! Nou weer wat meegemaakt. Wat gedronken en toen Harry zich omgekleed ( heel verstandig) de zwembroek aan en hij samen met Rosanne de kano weer van stal gehaald. Heel voorzichtig ingestapt en peddelen maar. Kwamen terug nou die waren me ook een partijtje nat want de kano lekt iets!!!!!!!!(veel)????Tijd om het eten klaar te maken. Wat er daarna allemaal is gebeurd kan ik niet vertellen, want ik moest zonodig overgeven en het bed dan maar in, want ohhh wat was ik beroerd. De details zal ik verder maar besparen. Heb wel een heeeel slechte nacht gehad. Oh ja moet nog wel even wat van vrijdag 8-9-2017 vertellen. Corrie moest naar het toilet dus de auto uit, doet de deur open en raakt gewond aan haar been door de deur. Bloeden natuurlijk en ze had een witte broek aan. Pleister op de wond zegt Peter: oh eerst even kijken of de deur vd auto niet is beschadigd!!!!!!! Arme Corrie dat Peter zo bezorgd was om de deur vd auto ipv been van zijn vrouw!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Niagara Falls

Onze reis naar Canada en NY

Wij gaan samen met onze dochter en onze vrienden naar Canada en NY

Recente Reisverslagen:

18 September 2017

Canada-ny

18 September 2017

Canada-ny

18 September 2017

Canada-ny

17 September 2017

Canada-ny

16 September 2017

Canada-ny
Atie

Actief sinds 21 Aug. 2017
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 9771

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2017 - 19 September 2017

Onze reis naar Canada en NY

Landen bezocht: