Canada-NY - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Atie Beersen - WaarBenJij.nu Canada-NY - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Atie Beersen - WaarBenJij.nu

Canada-NY

Door: Atie

Blijf op de hoogte en volg Atie

09 September 2017 | Canada, Niagara Falls

Vrijdag 8-9-2017. Om 9 uur vanochtend in de auto op weg naar ons volgende adres: Niagara on the Lake. Koeltas goed gevuld met brood en drinken mee en kippenpootjes voor s vonds voor het geval we laat zijn en niets konden vinden. Dat was dus in NY gebeurd. Halverwege de rit zeg ik tegen Henk en Peter heel zacht willen jullie een kippenpootje? Dus wij drietjes stiekem aan de kip! Corrie zat voorin bij Rosanne en die begonnen in ene iets te ruiken...... Nou het commentaar was niet van de lucht. Na een paar stops kwamen we om 17.15 uur aan. Is ons meegevallen. Maar ............... de koffers waren nog niet in huis gezet en we waren Rosanne en Peter kwijt!!! Ja, ja die zaten al op de waterfiets die hier bij het huisje hoort. Het is toch niet te geloven? Wij druk en die twee hadden al de grootste lol. Oke toen werd de kano van stal gehaald voor de inspectie en het subboard werd ook geïnspecteerd. Alles goedgekeurd. Nu wachten op het mooie weer. Maar ohhhhhhh, Peter ontdekte in de schuur VISHENGELS!!! Nu daar hebben we 9 dagen geen last meer van. Brood uit de tas en vissen maar. Eeeeeeennnnnnnnn vissen dat er hier in de Creek zitten niet normaal. Peter blijft maar inhalen en een GROTE VISSEN dat Peter vangt! We hebben er alweer heel wat afgelachen. Bed van Rosanne opgemaakt en die ligt een beetje hoog.... Kwam Peter met een trapje aan. Zie je het al voor je? Het wordt nu toch tijd voor onze kaken en lachspieren dat ze rust krijgen hoor!!! Die gaan nog overspannen naar Nederland straks. Op dit moment 19.50 uur is het donker en het hele huis buiten is al in kerstsfeer!! Lichtjes, lichtjes en nog eens lichtjes. We moeten nog gaan dobbelen wie er buiten slaapt bij het kampvuur Henk of Peter, want de hangmat hangt al klaar!!!Maar dat weten ze nog niet ze zitten nog aan het water te vissen. Dus dat wordt een verrassing voor ze als ze straks binnenkomen. Hopelijk morgen weer mooi weer en hopen dan Harry, Fiona, Madeline en Amelie te ontvangen hier.

• 09 September 2017 - 11:13

Patrick:

Doen jullie dan ook al aan kerstcadeautjes?