Canada-NY - Reisverslag uit Markham, Canada van Atie Beersen - WaarBenJij.nu Canada-NY - Reisverslag uit Markham, Canada van Atie Beersen - WaarBenJij.nu

Canada-NY

Door: Atie

Blijf op de hoogte en volg Atie

03 September 2017 | Canada, Markham

Zaterdagmorgen 2-9-2017. Om 7 uur uit bed jaja dan heb je vakantie. Maar we gaan vandaag naar Sundrigs. Vrienden van Rosanne Gerda en Ger hebben daar een vakantiehuis en de zus van Gerda Ruth woont er tegenover. Rosanne had Ruth beloofd om te komen en ook om het huis van Gerda en Ger te bewonderen. Dus klokslag 9 uur in de auto want het is een tripje van 3 1/2 uur. Na half uurtje parkeert Rosanne de auto bij een motel en ik vraag aan haar gaan we hier eerst overnachten? Nee ik moet zo nodig plassen zegt Rosanne. Nu in het motel mag er alleen geplast worden door de eigen gasten. Dus Rosanne maar een leugentje om bestwil dat ze ook een gast was van het motel. En ja hoor ze kreeg de sleutel en plassen maar. Daarna weer verder gereden. Bijzonder mooi landschap we hebben genoten. Maar ja dan kom je op een punt dat niemand de weg meer weet en wat moet je dan??? Juist de weg gaan vragen!!Rosanne de auto geparkeerd bij een shop en de auto uit en de shop in om der weg te vragen. Staat er een eindje verderop een andere auto met een heeeeeeel andere kleur. Rosanne komt naar buiten en wij hopen dat ze de weg nu weet. Ze komt aangelopen en loopt zo door naar de auto die er ook geparkeerd stond!! Opent de autodeur en wij met ons 4tjes allemaal in gedachten van uhhhhh wat gaat ze doen. Gaat zitten en doet de deur vd auto dicht!!! Ja ja wij waren echt te perplex om ook maar iets te zeggen. Na enige tijd komt Rosanne lachend de auto weer uit en komt lachend naar ons toe. Zegt ze ohhhh zat in de verkeerde auto en ik doe de deur van die auto dicht kijk naast me en er zit een teckel in die begon te kwispelen zo blij dat de hond was dat er iemand aankwam. Ja en toen had Rosanne pas in de gaten dat ze in de verkeerde auto zat!!! Ach Rosanne de auto had ook maar een heel andere kleur. Was BRUIN en wij hebben Metalic GRIJS!! We hebben in een deuk gelegen. Maar eerst hebben we wel gedacht toen Rosanne de deur van de auto dicht trok: Ohhhhh moeten we nu doen zonder onze chauffeuse??? Het klamme zweet brak ons uit. Dus gelukkig was het een vergissing en was ze ons nog niet beu. 15 minuten later kwamen we bij het huis van Gerda en Ger aan en de deur stond al open!!! Ja op afstand bedienbaar denken we want Ger en Gerda zijn alweer 2 weken in Nederland!! Maar Gerda haar zus Ruth kwam er al aangelopen met haar man Gerd en hebben ons eerst het huis laten zien vandaar dat de deur al open stond. Wat een mooi en gezellig huis. Daarna naar de overkant en hebben heerlijk in de tuin gezeten bij Ruth en Gerd. Ruth had een heerlijke lunch gemaakt en hebben met elkaar heel gezellig gegeten en gekletst. Maar daarna moest Gerd weg om beren te gaan schieten. Zal de details maar niet opschrijven want het is wel nodig om beren te schieten maar hoe ze dat doen.........pfffffffff Maar goed als de beren snachts door je straat lopen....en je een bezoekje komen brengen is ook niet aangenaam. Om 16 uur weer weg gegaan naar het meer geweest onder bij hun aan de straat. Daarna naar huis gereden en om 19.30 uur weer thuis. Gegeten en nu ligt iedereen in het zwembad. Vuurkorf aan en zwemmen maar. Ik weet niet of er taalfouten en de verslagen staan want ik doe het vlug vlug vlug.

• 05 September 2017 - 00:32

Rolinka:

• 08 September 2017 - 17:47

Gerda:

Vandaag pas begonnen met lezen. Wat maken jullie leuke dingen mee. Natuurlijk moest ik even door naar de dag dat jullie Sundridge gingen bezoeken. Wat stoer van Rosanne dat ze jullie overal naar toe rijdt. Het zijn behoorlijke afstanden. Maar jullie genieten wel. Heel leuk dat jullie ons huis hebben bezocht. Wij moeten weer een jaartje wachten voordat we er weer heen kunnen. Jullie zijn hartelijk ontvangen door Ruth en Gerd.
    Ja, dat kan je wel aan mijn zus Ruth overlaten.

• 08 September 2017 - 17:47

Gerda:

Ja, dat kan je wel aan mijn zus Ruth overlaten.