Canada-NY - Reisverslag uit Markham, Canada van Atie Beersen - WaarBenJij.nu Canada-NY - Reisverslag uit Markham, Canada van Atie Beersen - WaarBenJij.nu

Canada-NY

Door: Atie

Blijf op de hoogte en volg Atie

01 September 2017 | Canada, Markham

Gisteren een heel bijzondere dag gehad. Eerst naar een winkelcentrum hier in Markham en daarna richting Ajax om Karin te ontmoeten. Karin heeft nl ook in Rheden gewoond en op de Julianaschool gezeten waar ik ook op heb gezeten. Eerst zijn we naar Lake Ontario geweest en wat was dat mooi. Dat meer is zo groot als half Nederland. Hebben nog een tijdje aan het strand gezeten en ons goed laten bijten door de vliegende mieren!!! Daarna richting Karin. De Hollandse vlag hing al uit en de klompen aan de muur. We hadden een boerenbont dinerbord en een boerenbont ontbijt bord en een boerenbont soepkom bij ons waar Karin om gevraagd had. Dit had Marcella Bakker uit haar kast gehaald die het geerfd had. Nu als er eentje gisteren gelukkig gemaakt is dan is het Karin. Karin woont al 37 jaar in Canada maar ik heb nog nooit zoveel oude antieke spulletjes van Holland gezien als bij haar. Tot aan de kroontjes vulpen vd lagere school toe. We hebben veel herinneringen opgehaald en veel gelachen. Haar man Eric kwam thuis en had nog een motorongeluk gehad!! Gelukkig goed afgelopen maar had wel veel pijn. Heel lekker gegeten en om 21.30 uur maar weer op huis aan. Hier nog een uurtje zitten en gezellig gekletst met Harry en Fi en om 23 uur ons bed maar eens opgezocht. VANDAAG IS HARRY JARIG. HOE BIJZONDER IS DIT DAT WIJ ER DAN OOK ZIJN!! Vandaag staat een dagje DOWN TOWN op het programma. Morgen naar Sundrigde gaan eens kijken naar het huis van Gerda en Ger daar (wonen in Gorinchem) en hebben hier een huis gekocht. Er tegenover woont Gerda haar zus Ruth en gaan daar lunchen. We hadden hier vier weken moeten boeken ipv 3 weken want we komen tijd tekort.

• 01 September 2017 - 15:49

Karin:

Heel leuk dat jullie kwamen en heel erg bedankt voor heet boerenbond. Eric is ok vandaag een klein beetje pijn das al. Tot zienss in Nederland. Een deze dagen kom ik. Gezellig met een groepje bij jou dan. Ik kijk er nu al naar uit. Feliciteer Harry van ons en nog een geellige vakantie!!

• 01 September 2017 - 21:18

Suzan Pince Van Der Aa:

Nou Atie wat lees ik nu? Nog een weekje erbij....dat betekend dat je alle stress. Al weer vergeten bent. Fijn om te lezen dat jullie het fijn hebben. Oh ja ik moet je nog de groeten doen vsn Babs. Het gaat uitstekend met haar en ze heeft hele miauw verhalen, we kletsen er wat af samen. Veel plezier nog en de groetjes aan iedereen.
    Suus uit Het natte en frisse Beekbergen.

• 01 September 2017 - 22:22

Patrick:

Goed te lezen dat jullie het allemaal naar jullie zin hebben. Veel plezier vandaag weer.