Canada-NY - Reisverslag uit Markham, Canada van Atie Beersen - WaarBenJij.nu Canada-NY - Reisverslag uit Markham, Canada van Atie Beersen - WaarBenJij.nu

Canada-NY

Door: Atie

Blijf op de hoogte en volg Atie

31 Augustus 2017 | Canada, Markham

Gisteren mooie dag gehad. Peter, Corrie en Henk hier in de achtertuin duik in het zwembad genomen. Ik liep bijna door de hordeur!!!! Ben niet eens blond. Leeg blikje cola staat buiten voor de peuken!! LEEG blikje!!! Rosanne heeft een vol blikje cola om op te drinken en wat doet Peter met zijn cigarette peuk???? Vul zelf maar in......Denk dat jullie het wel kunnen raden. Broodje vd lunch gegeten en op naar de ouders van Fiona. Wat waren ze blij om ons te zien. Er werd meteen de telefoon gepakt en pizza large besteld. (hadden dus net brood gegeten). Zulke grote pizza's hebben ze bij ons niet. Wat hebben we gelachen allemaal herinneringen opgehaald over de huwelijksdag van Harry en Fiona en de dagen dat ze bij ons in Rijssen zijn geweest. Meleter de vriendin van moeder van Fiona kwam ook nog die was ook bij ons in Rijssen en wat hebben we weer gelachen. We werden door Meleter meteen uitgenodigd om 17 september bij hun te komen eten. Meleter komt uit Jamaica en gaat dan Jamaicaans eten koken. Tegen 17.30 uur naar huis en Fiona had net het diner klaar. Dus weer eten!!! Daarna naar de supermarkt geweest (alleen de dames) en de heren naar een bouwmarkt. Nou Henk en Peter waren helemaal van het padje af hihi, zo'n grote bouwmarkt hadden ze nog nooit gezien. Tegen 22 uur weer thuis en vrij vlug naar bed. Want jetlag hebben we wel een beetje. Vandaag gaan we naar AJAX!!!! Jammer geen FEYENOORD.