Canada-ny - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Atie Beersen - WaarBenJij.nu Canada-ny - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Atie Beersen - WaarBenJij.nu

Door: Atie

Blijf op de hoogte en volg Atie

17 September 2017 | Canada, Niagara Falls

Om 11 uur richting Toronto/Markham. Onderweg eerst in Toronto een outlet aangedaan, want ik had nog steeds geen nieuwe Ecco schoenen. En warempel liepen zo recht op een Ecco store af. Nu schoenen voor mij vlug gevonden en de verkoper vertelde dat de schoenen vandaag nog eens 25% extra afgeprijsd waren en ze waren al afgeprijsd omdat het zomerschoenen waren. Bij de kassa aangekomen kwam er een andere prijs op het scherm!!!ipv 99,25 canadesedollar 166,50 canadesedollar!!!stonden de schoenen op de verkeerde kast! Werd helemaal niet moeilijk over gedaan werd meteen gecorrigeerd zonder dat weer iets van zeiden. Rosanne bedankte de verkoper heel netjes en hij zei niet nodig is onze fout!!! Toen nog eens 25% korting extra dus voor een heel leuk prijsje heb ik toch goed mijn best gedaan om de oude schoenen kapot te lopen in NY. Willen nog eens terug dus weet nu hoe het moet. Daarna naar de familie in Markham en die hadden Patrick Braam uitgenodigd met zijn vrouw Cindy en hun 2 dochters. Dus Rosanne heel blij dat ze hun ook weer zag. Ongeveer 22 uur gingen Patrick en Cindy weer naar huis en wij bleven nog even buiten zitten, want het was heel mooi weer nog. En..........plots hoorden Harry en Rosanne iets en keken achterom en ja hoor een WASBEER op de schutting. Niet zo'n kleintje hoor maar een best exemplaar. Nu allemaal in de benen en de wasbeer kroop de boom bij de buren in. Deed zich tegoed aan de druiven maar hield ons allemaal goed in de gaten. Wat een ervaring was dit ook weer. Vandaag sowieso naar Meleter (vriendin van Fiona haar moeder) om te gaan eten en verder wat de dag brengt zien we wel het is weer MOOI weer.