Canada-ny - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Atie Beersen - WaarBenJij.nu Canada-ny - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Atie Beersen - WaarBenJij.nu

Canada-ny

Door: Atie

Blijf op de hoogte en volg Atie

12 September 2017 | Canada, Niagara Falls

Maandag 11-9-2017. Ohhhhhh de schrik van mijn leven kreeg ik deze morgen!! Na het ontbijt wilde ik de was buiten beneden op gaan hangen. Met de was over mijn arm de trap af. Onder aan de trap zag ik iets liggen en in ene begint het te kronkelen "EEN SLANG"!!!!!!! Een ringslang. Nou iedereen in Holland zou me zowat hebben kunnen horen gillen. Ben met de schone was weer naar boven de trap op gerend en alle vier keken ze me met verbazing aan. Nu ik vertellen wat ik gezien had en denk je nu dat iemand mij wilde geloven??? Rosanne zegt" och joh was natuurlijk een tak of een blad". Peter ja kan misschien wel. Henk ja misschien!!! Nou ik ben toch NIET GEK!! Ik weet het verschil heus wel tussen bladeren, takken en en slang. Met zijn drietjes gingen ze naar beneden om te kijken. Dacht bij mijzelf, " die zijn gek, die denken zeker dat een slang 5 minuten blijft liggen na het gegil van mij". Maar ze bleven wel erg lang weg, maar nee ze hebben de slang niet gezien!!! Jammer voor ze en voor mij natuurlijk ook want nu geloven ze mij nog steeds niet. Nou ik heb er de hele dag last van gehad. Die slang staat op mijn netvlies en krijg het er niet vanaf. En vannacht hoop ik dat ik er geen nachtmerrie van ga krijgen. Nu koffie gedronken en de tassen gepakt naar de beroemde " NIAGARA WATERVALLEN". Het was zeer warm weer en wat was het een schitterend gezicht die watervallen. Henk, Rosanne en ik hadden de watervallen al eens gezien (rosanne zelfs meer dan 1x) dus bij ons kwam het anders binnen dan bij Peter en Corrie die het nog nooit hadden gezien. Peter, Corrie en Henk zijn op de boot gegaan en Rosanne en ik op een bankje mensen gekeken. Na ruim anderhalf uur kwamen ze terug en zijn we de attracties en winkeltjes gaan bekijken bij de watervallen. Daarna langs de boulevard andere richting op van de watervallen gelopen. Het was echt heel heel warm en we werden goed nat door de mist van het water van de watervallen. Daarna een goede klim naar boven en Peter, Corrie en Henk de SKY LON tower in. Rosanne en ik gingen op een muurtje zitten naast mensen en die spraken Nederlands........ Uhhh Fries. Vragen ze aan ons waar wij vandaan kwamen en het gesprek kwam op gang. Nu de jongedame die naast ons zat vertelde dat ze met het hele gezin op vakantie waren inclusief haar zus en zwager die jl vrijdag waren getrouwd!!!! Rosanne en ik keken elkaar aan en dachten precies hetzelfde: hele gezin mee op HUWELIJKSREIS!!! Zo dat is een feestje. Het scheelde natuurlijk wel dat de ouders de hele reis betaalden maar dan toch..........!!! Het trio kwam de toren weer uit koffie en thee gedronken en op naar de supermarkt voor de boodschappen. Thuis aangekomen om 16.30 uur ging iedereen beneden in de tuin zitten in de zon en Peter ging weer vissen. Nou ik heb wel 15 minuten nodig gehad om moed te verzamelen om ook naar beneden te gaan, want ik ben die slang echt nog NIET vergeten hoor. Na een uurtje weer naar boven gegaan en ben het eten gaan maken. Voelde veiliger dan beneden zitten in de tuin. Hoop dat we morgen toch eens iets niet beleven en gewoon eens een rustige dag zullen hebben. Alhoewel er staat een wijnproeverij op het programma en ja: ALS DE DRANK IS IN DE MAN, IS DE ....................!!!!!!

  • 12 September 2017 - 09:54

    Harrold Van Loveren :

    mooi verhaal hoor
    jullie genieten er wel van hé en terecht en verdiend
    groetjes vanuit Nijmegen Harrold

  • 12 September 2017 - 20:01

    Stephanie Geurts:

    Atie het klopt wel dat jij een slang heb gezien toen ik in Canada woonde hadden wij ook ringslangen in de tuin. Fijn dat jullie zo genieten, heel fijn om jouw verslagen te lezen Groetjes aan iedereen

  • 12 September 2017 - 23:23

    Tineke Geurts:

    Hoi allemaal, Wat leuk om jullie verhalen te lezen. Ik hoorde het vandaag van Stephanie en heb de link ontvangen van haar. Heb net een uurtje alles zitten lezen. Leuk hoor om een beetje mee te kunnen genieten.
    Veel plezier nog. Ik zie alweer uit naar het volgende verhaal. Dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Niagara Falls

Onze reis naar Canada en NY

Wij gaan samen met onze dochter en onze vrienden naar Canada en NY

Recente Reisverslagen:

18 September 2017

Canada-ny

18 September 2017

Canada-ny

18 September 2017

Canada-ny

17 September 2017

Canada-ny

16 September 2017

Canada-ny
Atie

Actief sinds 21 Aug. 2017
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 9817

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2017 - 19 September 2017

Onze reis naar Canada en NY

Landen bezocht: