Canada-NY - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Atie Beersen - WaarBenJij.nu Canada-NY - Reisverslag uit Niagara Falls, Canada van Atie Beersen - WaarBenJij.nu

Canada-NY

Door: Atie

Blijf op de hoogte en volg Atie

11 September 2017 | Canada, Niagara Falls

Zondag 10-9-2017. En ja hoor de zon scheen weer volop vandaag. Als je uit bed komt en Peter ben je kwijt kijk dan maar eerst uit het raam dan zie je hem aan de waterkant vissen. Ik heb een douche genomen en eerst een appeltje gegeten want ik voelde me toch nog niet helemaal happy. Met ons allen ontbeten en beslist wat we zouden gaan doen. Niagara on the Lake werd het. Tegen 11.30 uur vertrokken en wat een mooie omgeving hier. En een huizen het leek de Goudkust wel. Bij Niagara on the Lake aangekomen hadden we eindelijk eens tijd om te winkelen. Nou dat werd dus winkeltjes KIJKEN ipv winkelen. Wat een prijzen wat een prijzen echt niet normaal. Komen we een kerstwinkel tegen en Rosanne heeft al haar eerste KERSTKADO binnen!! Kreeg een heel mooi kerstboompje voor in de boom te hangen van Corrie. Verder hebben we daar niets gekocht want de prijzen zal ik jullie maar onthouden pfffffffff dat was niet leuk meer. Aan het meer gezeten wat een prachtig gezicht was het want in de verte zagen we de SKY LINE van Toronto. Daarna naar een grote klok wezen kijken die van bloemen was gemaakt en toen de weg overgestoken om naar een groot water te kijken. Nou ik ben mooi op een paaltje gaan zitten wachten want ik hoef de diepte niet in te kijken. Daarna een heel eind in de omgeving gereden en prachtige dingen gezien. Thuis gekomen om 17 uur nog heerlijk een uur in de zon gezeten. Rosanne heeft macaroni met salade gemaakt, gegeten en ja hoor Peter en Henk zitten alweer aan het water in het donker met de kerstverlichting aan. Morgen de bedoeling naar de watervallen.

• 11 September 2017 - 19:33

Bea Lenderink:

Hoi Atie,
    Wat een leuke verhalen heb jij tot nu toe
    geschreven Atie. Jullie beleven veel met elkaar en
    wat fijn, dat Rosanne er ook bij is en jullie met
    veel dingen helpt.
    Deze reis zul je nooit vergeten denk ik.

Groetjes aan iedereen en geniet nog van wat komen gaat.
    Bea