Canada-NY - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Atie Beersen - WaarBenJij.nu Canada-NY - Reisverslag uit Beekbergen, Nederland van Atie Beersen - WaarBenJij.nu

Canada-NY

Door: Atie

Blijf op de hoogte en volg Atie

24 Augustus 2017 | Nederland, Beekbergen

Nu nog 5 nachtjes slapen en dan is het zover. Wij gaan samen met Rosanne, Peter en Corrie hopelijk een onvergetelijke reis maken naar Canada en New York. Henk, Peter en Rosanne zijn voor 10 jaar geleden naar Zuid-Afrika samen geweest en nu wordt het toch ook tijd dat Corrie en ik bij hun gaan aansluiten voor een GROTE REIS. Als het net zo'n mooie reis gaat worden als wat Henk, Rosanne en Peter in Zuid-Afrika gehad hebben en Corrie en ik samen een onvergetelijke vakantie saampjes op Gran Canaria hebben gehad zal het vast goed komen. We starten onze Reis in Markham bij onze lieve neef Harry en nichten Fiona, Madeleine en Amelie. Maar eerst de laatste voorbereidingen nog treffen en oma Kip weer goed op de been helpen die probeerde nog roet in onze vakantie te gooien door het in haar rug te krijgen. Pff wat schrikken was dat. Hopelijk vrijdagmiddag goed nieuws omtrent haar rugpijn.

• 25 Augustus 2017 - 16:30

Jola: